​Leveringsaftale for Afhentning i rammecontainer

Leveringsaftale for Glas/metal/Hård plast emballage i rammecontainer

​Vi indsamler vin og spiritusflasker og husholdningsglas, hård plast og metal emballage i Region Syddanmark og det meste af Region Midtjylland. Vi foretager sortering af emballage fraktion.

INDSAMLING

Vinflasker og husholdningsglas i en container for sig selv.

Hård-plastik og metaller må gerne blandes sammen i en container.

Alt emballage skal være skyllet rent for madrester.

Vores 3 lastbiler sørger for hjemtransport af emballage fraktion. Til vores behandlingsanlæg her i Ribe som bliver betjent af vores 20 dygtige medarbejder.

Afhentning

Da containeren vejer op til 500 kg. skal den placeres på fast underlag – fliser/ asfalt – og være placeret således, at den med El-løftevogn frit kan transporteres til lastbilen. I vinter periode med sne og is. Skal der være skovlet sne og is fra container til hvor lastbilen kan komme til, er det ikke muligt er det bedst at lade container stå til sneen er smeltet. Har lastbilen været forbi og ikke kunne få container på lastbil vil vi sende en faktura på forgæves kørsel ved kunden.

Bestilling

Bestilling for afhentning kan ske via telefon eller email,.

Telefon: 75 42 24 55 eller info@ribeflaskecentral.dk.

Kontortid kl. 7.00 – 15.30 fredag til 12.00.

Vi kører efter bestilling, og afhenter inden for omkring 8 dage. 

​palleramme-container

Vi udlåner palleramme-container mod et udsætnings gebyr. Containeren bygges op med en Euro-palle og tilhørende 7 eller 8 stk. pallerammer, som samles efterhånden som den fyldes.

Nøgle

Skal flaskecontaineren bag lås er det nødvendigt at udlevere en nøgle til os. For at holde udgifterne nede.

Rettelse af faktura adresse

Rettelse af faktura adresse, CVR-nr./SE-nr. P-nr. e-mail og EAN-numre ændres skriftligt pr. brev, eller på email se mere på vores hjemmeside.

Faktura

Regning udsendes pr. e-mail eller EAN-fakturering .

Ørstedsvej 35, 6760 Ribe

CVR: 28858221  |  P-nr. 1002075462​